Recenzija: “The Walking Dead”, 6. sezona, 1. epizoda: “First Time Again”

Povodom početka šeste sezone megapopularnih “Živih Mrtvaca”, naš suradnik Orvisi se vraća recenziranju serije!

Eto dečki i cure, došao je i taj dan za nas mazohiste koji i dalje, oprostite mi na seljačkom anglizmu, hate watch-amo ovu seriju.

Cijelo ljeto su nas držali nabrijane na Fear the Walking Dead, kao nekakvom velikom koraku naprijed, koji će nam prikazati ono što nam je originalna serija uskratila – rane dane zombi epidemije i to smještene ni manje ni više nego u urbanom Los Angelesu. Neću puno spojlati budući da ne mislim recenzirati to smeće, ali reći ću samo da nismo dobili ništa od toga. Solidna uvodna epizoda , osrednje finale i između toga četiri epizode čistog filera – čak su i zloglasne scene sa Beth u bolnici bile bolje od toga. O likovima ne treba ni trošiti riječi, pa neću to ni činiti, idemo mi na glavnu seriju.

“FTWD” je jeben spin-off…” DUM!

Iako mi se na trenutak činilo da ćemo opet imati „filer epizodu“, morma priznati da je u sat vremena radnje zapravo ubačeno čak i previše toga. OK, sada ispadam gnjavež koji nikada nije zadovoljan, ali zbilja, ubacili su veliku akciju, bezbroj zombija i urotu protiv Ricka i skupine u samo jednu epizodu. Epizoda miješa radnje iz prošlosti (crno-bijela slika) i sadašnjosti (slika u boji). Uglavnom, u nekom kamenolomu blizu njih su otkrili da je postao zamka za tisuće i tisuće zombija, ali da polako pregrade popuštaju i da ih se treba maknuti, te smišljaju vrlo kompliciran i opasan plan, kojem se idioti iz grada naravno protive i jedan od njih izaziva Rickov autoritet.

Koliko god mi se sviđa Rick u ovim sezonama, toliko me počinju smetati Daryl i Michonne, ne kao likovi nego u ulogama Rickovih pobočnika.
Dovraga, oni su Rickovi suborci, nitko više ni ne broji koliko je puta tko kome spasio život i oni kao da se pokušavaju ponašati neutralno svaki puta kada neki idiot od ovih jadnika unutar zidova izazove Ricka. Iako se slažem da je Rick dobro postupio što nije ubio onog urotnika, iako je isti htio ubiti i njega i nedužnog svjedoka, ali nije bilo Darylovo pravo da mu išta govori, trebao je šutiti i slušati Ricka. I što Michonne blene što je Rick ubio zaraženog lika da ne vrišti… koji je njoj problem? Otkad je došla u grad ponekad se ponaša kao da je “njihova”.

Šesta sezona nam vraća neke stare likove

Ostali su OK – malo me jest zasmetalo što ona trojica, Glenn, novi lik Heath koji je očita zamjena za Noaha, te onaj kreten Nicholas koji ga je pokušao ubiti, koji su poslani da ubiju zombije u onoj trgovini, nisu provjerili vrata (iako je poderučje izviđano) i imaju samo pištolje (u ovom svijetu očito ne postoje mačete, sjekire ili hladno oružje). Nakon toga pucaju i tada, kao, ostanu bez metaka. Ajme, kolika glupost! Nakon 6 sezona nama i 2-3 godine njima, prenerealno je čak i za The Walking Dead, koji jest zloglasan po rupama i radnji i logici.

Epizoda završava stravičnim otkrićem, da netko iz njihovih vlastitih zidova velikim zvučnim signalom sabotira pomicanje desetaka tisuća zombija.

U svakom slučaju vidjeli smo puno zombija, dali su priliku svim, sada već brojnim, likovima za malo radnje i dijaloga i sve u svemu zadovoljan sam i radnjom i kako sve teče i sa zadovoljstvom ću pogledati i iduću epizodu.

Orvisi

Posted in Početna, Serije, Tekstovi and tagged .